fredag den 14. august 2015

Ses vi ????



                                                 


Efter at have blogget i efterhånden snart 5 år, både her på denne blog og min gamle frk.regnbue blog, så er "gassen gået lidt af ballonen" eller hvordan jeg nu skal sige det :-) 
Ikke fordi jeg ikke gider blogge som sådan, men helt enkelt fordi, der er blevet lidt for stille her i blogland. Jeg har haft masser af gode oplevelser og lært dejlige mennesker at kende. Så jeg har forsøgt, at holde ved og jeg har ledt ( effektivt !!!! ) i forsøget på, at finde en bunke nye livlige blogs, som jeg kan følge, men ikke meget dukker op.....   
Jeg vil lige understrege, at bloggen her på ingen måde lukkes ned. Jeg vil forsøge, at opdatere den med jævne mellemrum. Særligt DIYs vil jeg gerne lægge på. 

Men jeg håber, at kunne følge nogen af jer, jeg "kender" fra blogland på instagram, så læg endelig en kommentar til indlægget her, hvis du har en profil. Du kan også finde mig på instagram, her hedder jeg mica.maria                            


Håber vi ses på instagram xxx 


7 kommentarer:

  1. der er masser af danske blogger som er meget aktive jeg har en lang list nederst på min blog og hvis du søger på bloglovin.com så finder du masser af blogger og på bloggersdelight.dk kan du finde mange aktive blogger problemet er så om de har din interesse så helt død er blogland ikke ..

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Tak for tippet 😊

    SvarSlet
  3. Vi ses på både IG og Rødekro ^^

    SvarSlet
  4. Der er meget stille i Blogland. Jeg håber, at det at der nu snakkes om det, kan ændre det. Personligt er jeg glad for Blogland. Det kan noget andet Instagram. Jeg følger dig allerede via Instagram (@anitavolkmann) Og så ses vi jo til Kreatræf i Rødekro, hvilket jeg glæder mig meget til!

    SvarSlet
  5. Hej Christina

    hvis du har lyst og mod på at give det et pust... så forsøger vi med en omgang TO-do/ta-da i september.. læs evt. om det på min blog.. For ja.. her er stille, men måske vi bare lige skal have folk op igen :o)

    SvarSlet
  6. Laila - det gør vi :-)

    Anita - jeg har nu også altid været meget glad for blogland, men et mix er sikkert også godt :-) Glæder mig også til vi ses :-)

    To- do / Ta-da der er jeg med. Helt sikkert :-)

    Kh Christina

    SvarSlet