mandag den 31. august 2015

Lidt fra rodebunken

Eftersom jeg nu har lavet denne her "må-ikke-starte-nye-projekter"aftale med mig selv, ja så har jeg jo været i fuld gang med, at arbejde på sagerne fra min bunke
Og det er da også lykkedes mig, at afslutte nogle ting som ses på billederne.
Herudover lå der flere ting til reperation i bunken og det er også gjort, men alt for kedeligt, at vise frem her. 
Også var der den nemme "lodrette arkivering" som blev alternativet for en strikket pude, som simpelthen bare var.... ja, for GRIM 
Og der var et mystisk påbegyndt strikkeri, som jeg rent faktisk ikke engang kan huske formålet med. Så det er trevlet op.    



Dejlig blød giraf af retro frottè til baby


Strikket gæstehåndklæde med hjerter, hæklede "vatrondel-erstatninger", et par hæklede jordbær og en bunke hæklede kugler, som rent faktisk havde et formål - i påsken !!! men nå, det bliver jo påske igen ellers finder jeg nok noget andet, at bruge dem til.   

Sidst men ikke mindst et lidt skævt dukketæppe, lavet af mine allerførste skæve oldemorfirkanter, som blev hæklet for lang tid siden ( et par år, hvis sandheden skal frem )


Så langt - så godt. Og nu glæder jeg mig, så til at lave en september liste i morgen :-)

Og jeg glæder mig endnu mere til, at følge en masse nye blogs, når lige jeg får kigget nærmere på alle der har meldt sig til  DENNE udfordring :-)

5 kommentarer:

  1. Fine ting du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Sikke en sød giraf :-D
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting, Christina! Det må også være en dejlig følelse at få gjort projekterne færdige. Sådan har jeg det i hvert fald. Der bliver ligesom "ryddet op".

    (PS: Hvor er det dejligt, at du stadig holder ved din blog <3 )

    SvarSlet
  4. Sabrina - tusind tak :-)

    Anita - ja, det er rigtig rart, at få det gjort. Man vil jo også gerne se et resultat, af ihvertfald noget af det der bliver sat igang :-))

    SvarSlet