søndag den 30. august 2015

Hej, jeg hedder Christina


Jeg er et rodehoved. 
Så er det sagt.
I mit hoved opstår der ideer nonstop. Om alt muligt. Og umuligt.
Derfor har jeg virkelig brug for, at lave nogle ret klare aftaler med mig selv og det gør jeg så ( nogengange )
Alligevel er bunken med ufærdige projekter ( dem af stof og garn ses herunder - resten taler vi ikke om )  blevet lidt stor.
Så nu er aftalen, at der ikke startes nye projekter op før bunken her er væk. ( og jeg overholder det )

Heldigvis sagde en af mine søde kreative veninder Gitte engang "kreativitet er en proces. Ikke noget der altid behøver, at komme et resultat ud af " 
Det har jeg tilsluttet mig. Og det gør det jo unægteligt noget nemmere, at komme igennem sådan en bunke !!!




En anden ting der vil blive ryddet lidt op på, er bloggen her. Jeg er under lidt overvejelse omkring hvilken vej min blog skal..... 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også et rodehoved på en del punkter :-D Jeg kan til gengæld også have svært ved at få nogle ting fulgt helt til dørs.

    SvarSlet
  2. Hej Anita
    Ja, det har jeg også tit svært ved. Selvom alt jo selvfølgelig startes op med de bedste intentioner 😀

    SvarSlet