torsdag den 20. november 2014

SNYDT !!!

( Igen )
Ja, på en måde altså....

Vi har ellers en aftale herhjemme om, at vi ikke hopper på de der smarte telefonsælgeres "gode tilbud". Efter at vi et par gange har fået "gaver" der ikke helt har levet op til forventningen + oplevet et par gange, at et abonnement har virket til, at være lige så svært at komme af med som en eller anden sekt !! 

Nå, MEN så blev jeg altså ringet op af denne her flinke sælger, som solgte et blad, som egentlig slet ikke er noget for mig. Da jeg havde sagt nej tak et par gange, så kommer denne her trip trap bakke på tale. Som en gratis gave selvfølgelig. For "du kender da godt den der populære trip trap bakke, ikk "? som den flinke sælger spurgte. Så til trods for at jeg allerede godt ved, at jeg ikke gider det blad, så toner der sig alligevel en trip trap bakke frem for mit indre øje. 
Bare lidt anderledes end den jeg har modtaget... Havde ellers lige forstillet mig en, der kunne stå et par kopper på - SAMMEN med kanden altså. I mørkt træ.

Men det er jo selvforskyldt. Jeg ved det godt. For jeg kunne jo lige have spurgt ind til størrelse og træsort, FØR jeg blev grebet af "jo-den-kan-jeg-da-ikke-leve-uden" stemningen.

Typisk !! 

Jeg grinede allerede, da jeg så pakken, for jeg har ikke hørt om sammenklappelige trip trap bakker. Endnu :-)          


Og ps nu har altså jeg en del uddannelse indenfor kommunikation - så jeg burde nok have sagt farvel og tak. Straks jeg opdagede hvor mange gange han nævnte mit navn. "Jamen hvordan kan det da være, Christina ?" "Christina, nu skal du bare høre her.. "   Et vældig godt trick til at opnå tillid ... Ja, jeg burde have vist bedre.

MEN NU ER DET SLUT - JEG HOPPER IKKE PÅ DEN IGEN (og det er noget jeg næsten kan love helt sikkert )
   



2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lade være med at smile af dit indlæg :-D Nogle gange er vi nemme at overtale, selv om vi godt kender overtagelsesteknikkerne. Men de virker jo - også på folk, der kender dem :-D

    Det er nu en meget fin bakke trods størrelse og træsort. Tillykke med den - trods alt ;-)

    SvarSlet
  2. Jo tak - har da også fundet noget, at bruge den til :-)
    Kh Christina

    SvarSlet