mandag den 10. november 2014

Flere rester......



Mon ikke Barbie er den, der har mest glæde af de allermindste stofrester ?

Ihvertfald har hun fået lidt nyt til garderoben her hos os.

Maria har uden hjælp, stået for det fine strandsæt og den lilla kjole.
Selv synes jeg, det er ret godt klaret af en på 8 år. 
Jeg er virkelig glad for, at jeg har været så heldig, at få en datter, som er lige så vild med det kreative, som jeg selv er. Det er bare noget af det bedste, at vi kan hygge os sammen med de ting :-)   





4 kommentarer:

  1. Sejt! Har du så syet efter mønstre du har fundet? I så fald hvor? :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor fint :) jeg er også nysgerrig på mønster, for det varer nok ikke længe før Barbie flytter ind herhjemme også :)

    SvarSlet
  3. Hej Pia og Karina
    Jeg har brugt mønster til dragterne - resten er noget vi selv har fundet på. Mønstret er fra det blad, der hedder "Maries". Jeg har dog lavet lidt om på det, bla ved den elastik der går rundt om nakken - synes ikke jeg kunne få det til at holde ellers :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. det er bare SÅ fint. Jeg må have fat i det blad for Carla får en Barbie i julegave og jeg synes at tøjet er alt for dyrt, så jeg må selv i gang.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet