lørdag den 19. september 2015

Av min arm

Så blev dukkepigen færdig.
 Med armen i gips. Som du kan læse i mit indlæg HER var den ene hæklede arm forsvundet og garn i den rette farve var sluppet op. Men heldigvis havde min datter en genial ide :-) 
Straks dukken var færdig, gav Maria hende en kjole på og lavede en slynge til hendes arm - så hun får god pleje her hos os :-)


Jeg er så glad for hver eneste ting, der bliver færdig på min liste. Men HOLD DA OP hvor er det svært, at holde sig til den. Vi har et seriøst sidespring lige nu !! Vi var så heldige, at modtage Arne og Carlos nye bog "Arne og Carlos går nye veje" fra forlaget KOPPELWRITE   i denne uge. Og den er så inspirerende, at vi er gået i gang med at lave vores egne bøger, sådan som det er beskrevet af Arne og Carlos.
Jeg kører stadig på med listen og satser på at nå det hele.
Ja, der er godt nok også sneget sig et lille kjoleprojekt ind, da Maria skal til fest på fredag.... Ej jeg har faktisk vildt travlt ved nærmere eftertanke....... 


Og nu smider jeg altså lige janteloven LANGT væk og praler for vildt af Maria. Det er så fedt, at have en datter der er så kreativ, som hun er. Hun har virkelig et hav af ideer og det er fantastisk, at se hendes udvikling inden for det kreative. Hvis hun har lyst, kan hun drive det vidt inden for det område, det er jeg helt sikker på. Også er det jo mega hyggeligt altid, at have en at sidde og nørkle med :-))




7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en sjov ide med den brækkede arm :-) Og smid du bare janteloven væk og pral al det du kan. Du skal da endelig være stolt over din datter og hendes kreativitet :-)

    SvarSlet
  2. God ide med en brækket arm. Selvfølgelig skal man være stolt og man må også gerne prale af sine børn. De fortjener det.

    SvarSlet
  3. Hej Anne og Ellafanta
    Mange tak og I har ret, selvfølgelig har vi lov at være stolte af vores ungerne :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Rigtig god måde at tackle den arm på ;-)
    Her er det også lidt svært at holde sig til listen, så jeg har også lavet nogle afstikkere ;-)
    Selvfølgelig må man prale af sit barn <3

    SvarSlet
  5. Genialt med en gipsarm :) Og skønt med børnepralerier! Det skal der være plads til - vi må nemlig godt være stolte af vores dejlige børn ;)

    SvarSlet
  6. SMID DEN POKKERS JANTELOV LANGT POKKER I VOLD! Skøøønt med en kreativ unge - sådan! Det skal du da bare fremhæve og dyrke her på bloggen - og endelig tilskynde hende at fortsætte ad den vej, hvis hun har lyst til det :-))) Lyder spændende med den der bog.
    Forstår godt at det er svært at holde sig til listen - men måske den blot skal ses som en slags inspiration til at få fingeren ud her i løbet af september? ;-) Jeg kommer nok ikke helt igennem min; MEN så kan jeg fortsætte her igennem efteråret...
    God idé med slyngen til den brækkede arm :-)))) KH L

    SvarSlet
  7. Anja - Ja,det er altså virkeligt svært med den liste ;-) men skønt med nogle krydser. Og tak :-))

    Karina - Mange tak :-)

    Lilly - Nej, jeg er altså heller ikke helt sikker på at nå min, men du har ret, der er ihvertfald blevet lavet en del mere end jeg ellers ville få gjort.
    Jeg sørger for, at der altid er masser af kreative ting i huset, så Maria kan gå i gang med projekter. Jeg håber, hun fortsætter med at ville det kreative. Og tak :-)

    Kh Christina

    SvarSlet