torsdag den 12. februar 2015

En god bog

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at dette ikke er et sponsoreret indlæg.

Bogen har jeg fået i julegave og jeg synes, den er rigtig god. Helt bestemt også hvis man er nybegynder med strik. Jeg har selv lært at strikke af min farmor for noget med 35 år siden ( puha - godt jeg var et super barn med fantastisk finmotorik - ellers ville man jo tro jeg var gammel !! )  
Når jeg strikker kan jeg godt lide, at strikke sådan lidt svære ting, så jeg kan lære noget nyt. Men alligevel er det rart nogengange, at slappe af med at strikke noget meget nemt. Og hvad er mere nemt end en firkant ? 
Og jeg må sige, at det er overraskende, hvor mange ting man kan få ud af en strikket firkant.   
Jeg kan helt klart anbefale denne her bog.              


                                 

2 kommentarer:

  1. Den må der da kigges nærmere på....lidt svært at bedømme ud fra forsiden.
    Men du har ret....nogle gange er det enkelte dejligt at have mellem hænderne ^^

    SvarSlet
  2. Hej Laila
    Ja, det er rigtigt. Det er lidt svært. Men hvis du googler " kun firkanter billeder" så kommer der vist nogle billeder inde fra bogen
    KH Christina

    SvarSlet