torsdag den 26. februar 2015

Den Holder - helt igennem




Jeg skynder mig, at få Felix Smith og Marie Schmidts bog "Køkken og Kaos" på bloggen, mens der stadig er bogudsalg i Bog og ìde.  

Jeg købte den i går og i går aftes fik jeg læst den igennem. Det er en kogebog, men samtidig også en beskrivelse af et familieliv, hvor glæde, fest og ikke mindst nuet er højt prioriteret.

Jeg har en del kogebøger og jeg falder tit for dem med mange flotte billeder. Og de er da også fyldt med inspiration - men ofte synes jeg bare, at opskrifterne er for kompliserede til hverdag....

"Køkken og Kaos" er ifølge forfatterne selv "moderne mormormad"
Jeg synes, opskrifterne virker meget nemme at gå til. Maden er også noget, som jeg tror de fleste børn kan lide og sidst men bestemt ikke mindst, så kender jeg de ingredienser, der skal bruges. Og det er ting, man kan købe i et større supermarked. Jeg får ihvertfald ikke lavet noget mad, hvis jeg skal i specialbutikker først og når jeg heller ikke engang aner, hvad det er jeg egentlig leder efter.....
Men her er ihvertfald en god familie kogebog, som jeg helt sikkert kommer til at bruge - i HVERDAGEN...
        



Ingen kommentarer:

Send en kommentar