torsdag den 16. april 2015

Sættekasse


Børnene skal have nye senge og have gjort i stand på deres værelser. Maria vil gerne have lilla på værelset, så jeg har lavet en lilla sættekasse til hende, hvor hun kan have nogle af alle sine små ting. Hun er rigtig glad for den og kan næsten ikke vente med, at få den op på væggen :-)  
Noah har ikke umiddelbart synes, at sådan en sættekasse er noget for ham, men han har faktisk også rigtig mange små ting. Så jeg vil alligevel prøve om jeg kan lave en, som han vil synes om. Ellers kan den måske bruges som en gave.... 

Egentlig har jeg også lavet en til mig selv. Det er ved at være nogle måneder siden, men den kan jeg vise en anden dag :-)




4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet sød :) Tænker også det ville være en god ide til begge mine, Magnes vil jeg nok holde helt enkel og i en farve - han gider ikke alt det krimskrams, og så gå amok på Lunas ;)

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Ja, jeg tror faktisk også det er derfor, Noah ikke er så vild med dem. Han forestiller sig nok, at jeg laver en lyserød med hjerter til ham :-)
    Men jeg skal nu nok finde på noget drenget - selvom det er sjovere at lave med det farvede papir. Der må være grænser for hvad vi kan byde de knægte :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Jeg har også engang lavet en lilla til Carla. Samtidig lavede jeg en blå til Emil (han er 8 år). Jeg købte tegneserier i genbrugsbutikken til 1 kr. stykket og brugte dem til at udsmykke sættekassen med - det syntes Emil var helt okay.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Hej Christina
    Ja, man kan bruge rigtig mange ting. Og genbrug er jo altid godt
    Kh Christina

    SvarSlet