tirsdag den 12. august 2014

Ny Hobby

Ligesom du kunne læse HER havde jeg aldrig forestillet mig, at genbrug skulle være noget for mig.......

Sådan har jeg bestemt også haft det med broderi. 
MEN man skal åbenbart aldrig sige aldrig !!
Nu har jeg altid tænkt på broderi som i billeder og puder med korssting..... Men efterhånden har jeg set en del frihåndsbroderi rundt omkring og jeg kan rigtig godt lide, det med at sætte et helt personligt præg på tingene ......

Så jeg kaster mig ud i det.... med god hjælp fra Christine Leech nye super inspirerende bog.

( for en god ordens skyld - indlægget her er ikke sponsoreret, men  en bog jeg selv har købt og godt kan lide )   

Jeg er godt i gang med mit første projekt :-) 

Men tror da nok lige at, min mand deler mine tidligere "broderi forbehold"
Ihvertfald lød det noget i den her retning:
"Hvad laver du ?"
"Jeg er lige ved at sy noget"
"BRODERER du ??? 
Ej Christina, det er altså sådan noget, man gør på et plejehjem" 

TJAA måske :-) 

Og jeg kunne altså ikke lade være med at grine, da han sagde det, for det er da lige præcis det, jeg altid selv har tænkt.....

- lige indtil jeg skiftede mening altså !!     

    Sy med broderi

2 kommentarer:

  1. Åh jeg er lidt med din mand ;-) men det er nok også fordi jeg tvivler på at jeg nogensinde kunne få noget pænt ud af selv at prøve. Men det ser nu godt ud på bogens forside.

    SvarSlet
  2. Ja, det ser da godt ud, ikk ?
    Jeg er yderst optimistisk - indtil videre i hvert fald
    Kh Christina

    SvarSlet