lørdag den 26. juli 2014

Jeg har lavet en "Tanja"


Og ja, hvad er så det ??

Sidste sommer spurgte min nabo Tanja mig, om min mand kunne sætte billeder og rullegardiner op. Og ja, det kan han da. Selvom jeg godt nok undrede mig lidt, for hendes egen mand er praktisk nok, men hvad? vi hjælper da gerne vores søde naboer.....

Der viste sig så, at nabo manden slet ikke var hjemme. Han var en tur i England og se fodbold, og den tid skulle jo udnyttes til noget. Selvfølgelig !
Så Tanja havde skiftet billeder, lamper, reoler, hylder og rullegardin ud ( og nej, manden var ikke begejstret, da han kom hjem ! selvom det faktisk var ret flot ) 

Nu er det så min mand, der ikke har været hjemme i tre dage, så nu skulle det være.
Vores ekstra værelse, "kontor", et hjørne kreaværelse, parkeringsplads for lidt af hvert og kæmpe forvirring af alverdens farver .... Har været igennem en gennemgribende forandring...Der er ryddet ud og ryddet op
Den ene væg og en del andet er nu lys lavendel ( nok ikke lige mandens yndlingsfarve - og ja, jeg har svedt som en galning, hvem giver sig da også til at male i den varme ?? )

Jeg har ikke sat navn på døren, men hvem der nu har det værelse er nok ikke at tage fejl af ( manden i huset har dog fået hele skabet til sine ting + en hylde, med ting i lukkede kasser, så han er altså ikke helt smidt ud )

Nu mangler jeg så bare lige en sætterkasse + en smule sortering.

Hold da op, hvor jeg glæder mig til, at have et pænt og godt værelse til at være kreativ i !!!
Også håber jeg altså, at min kære mand synes, at det er (ihvertfald bare lidt) pænt :-) 



Lidt der mangler....

2 kommentarer: