fredag den 21. marts 2014

Forårshumør

I mit køkkenvindue.........







6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det hyggeligt og stemningsfyldt! :) Tror da også lige jeg skal på rov i haven i nær fremtid.

    God weekend :)

    SvarSlet
  2. Ja det oser af forår - dejligt.

    SvarSlet
  3. så hyggeligt og skønt at kunne bringe lidt forår inden for

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt skønt ud....rigtig forårsagtigt :)
    Flotte kander og vaser du har.

    SvarSlet
  5. Helle - ja, det er nu vi skal benytte os af det :-)

    Mette - og forår er bare noget af det bedste.....

    Mette - Tak :-)

    Lene - ja, jeg nyder at få lidt have ind her efter vinter

    Laila tak :-) Vaser og kander er en af mine svagheder. Og man da heller ikke få for mange, synes jeg :-)

    Kh Christina

    SvarSlet