mandag den 28. oktober 2013

Ny bog fra Arne og Carlos

Som fortalt i dette indlæg HER har jeg været så heldig, at møde Arne og Carlos i Fredericia. 
Og jeg er  Slet Ikke spor misundelig på dem, der får mulighed for, at sidde og strikke og få gode fif af Arne og Carlos til Bogforum i KBH her til november. Hmmmmm ja, turen er lidt lang for mig, ellers gad jeg godt :-) 

Her kan du se billeder fra Arne og Carlos helt nye bog. 
En af de ting jeg virkelig godt kan lide ved Arne og Carlos bøger, er at man kommer med "ind bag" designet. Der er gode beskrivelser af, hvad der inspirerer dem og netop det, gør deres bøger meget stemningsfyldte.

Bogen her har jeg været så heldig, at få sponsoreret af forlaget KOPPELWRITE, men ord og meninger om bogen er helt mine egne. 
Du kan se mere om hvad KOPPELWRITE har at byde på HER









HER

2 kommentarer:

  1. Hej Chrisina.

    Fin ny blog du her har fået :-).
    Glæder mig til at følge med :-).

    Klems Trine

    SvarSlet